14 aylık kendisi.. Büyük kızım çok bunaldigi için,bugün teyzesigile geldik. Kuzeniylee birlikte geçirsin diye. Malum başka yere gidemiuoruz. Daha eve girer girmez bastı çığlığı, 17 aylık olan kuzenin de sorun yok sürekli gelip ona dokunmak istiyor ama yok ya bizimki çok ağlıyor 🙄 şimdi uyuttum. Evet kimseyi görmedi çok normal ama bu kadar tepki vermesi normal mi ? En son Kasım ayında görmüştü. Ama onun dışında görüntülü konuşurken hiç tepki vermez öpücük atar güler 🥴🙄😶