Kızım 12 de yattı 4 de kalkti daha demin uyudu hadi buraya kadar okey tam yatayım diyorum herzman bu saatlerde sanki vajinamda saçlar varmış gibi bir kaşıntı his çok rahatsız edici geçmek bilmiyor Allah’ım aklıma mukayyet olsun ne özelde ne devlette randevu var eşimi aradım rica etsin diye bakmayız pandemiden dolayı yasak demişler acile gitsem ne diycem bilmiyorum çok zor durumdayım varmı önerisi olan travazol krem vardı onu surdum ama ne fayda hem ağrı hem kaşıntı bir arada