Normal doğum yaptım 13 saat sürdü suyun gelmesi sancılar vs toplam.. zordu benim için 8 dikiş düştü epizyotomi yapıldı.. hele o ıkınma anları aklıma geldikçe ürperiyorum. Annem bile o halimi gördüğü için ikinci olursa kesin sezaryen diyor ben de düşünmüyor değilim. Siz olsanız normal doğum sonrası sezaryen olur musunuz? Evet Doğumdan sonrası aşırı rahattı hiç sorun yaşamadım ama doğum anı ve sancılar ciddi anlamda zordu. Kızım daha 16 aylık spiralliyim henüz düşünmüyorum ama bazen aklıma geliyor ileride nasıl bir yol izleyeceğim.