Arsel Anneler selam 2 buçuk aylık bebeğim. Beslenmesinin yolunda gidip gitmediğini anlamak için çişli bez saymak öneriliyor ya,, dolu dolu 2 3 bez mi ya da nedir bu konunun özeti yardımcı olur musunuz lütfen 🙏