2aylığız emzirdikten sonra bebeğim uyuyor bende biraz bekleyip gazını çıkarmaya çalışıyorum ama gazı çıkmıyor uyuudğu için sanırım siz nasıl yapıyorsunuz direk yatırsam uyuduğunda uyandığında kendisi çıkarırmı gazını acaba ? Birde geceleri normalde altını değiştirmem dün gece emzirirken baya bi yaptı altına bende 10dk emzirip altını değiştirip bidaha emziriyimm diye düşündüm düşünmez olaydım altını değiştirdim emzirdim sonrası hiç uyumadı 2 den. 5 e kadar normalde emzirdikten sonra hemen uyurdu birdaha altını açmasammıki uykusunu bölmemek için bu seferde kıyamıyorum öyle altı pis yatmasına vala napcağımı şaşırdım :( siz nasıl yapıyorsunuz lütfen akıl verirmisiniz ?