Belinay_24 8 gün krem kullandık, gazlı bezle minik basinclar uygulayarak uyguladım açıldı yapışıklık. Görülebilen ve tekrarlayabilen bir durummuş, kontrollü gitmekte fayda var. Bir müdahale edilmese bile zamanla kendisi açılıyormuş ama çocukta sıkıntıya sebep oluyor mu ona bakmak lazım, idrarı tam bosaltabiliyo mu mesela. Islak mendil kullaniyodum onu bıraktım mesela ben. Şimdi de ara ara vazelin sürüyorum yine.