26 aylık bezi bıraktık ama gece çok yapıyor bir aydır . Üç kere kaldrmam gerek ama Kendi alışsın diye kaldırmak istemiyorum o da yapınca uyanıyor,bazen de yapmadan. Boyle olunca üç dört kere kalkıyorum. Her kalktığımda da yanında kalmam gerekiyor uyuması için yoksa ağlıyor bağırıyor. Nihayetinde uyu uyan derken zaten uykuya dalamiyorum ve uykusuz kalıyorum baş dönmesi halsizlik yüzünden hiç enerjim olmuyor. Ne yapmalı bez mi takayım yoksa düzelir mi. Sıvı alımını filan kestim uyumadan, gece de meme su vs vermiyorum ama çok çiş yapıyor. Atletine kadar ıslanıyor