selam anneler kizim 1 yas 20 gunluk. son 10 gundur sabahlari aglayarak uyaniyor. aksam 8-8.30 gibi uykuya geciyor sabah da 8 gibi uyaniyor ve gece deliksiz uyuyor. ornegin dun dayanamadi 7 de uyudu bu sabah 8 de uyandi. normal sartlarda 13 saat uyudugu icin uykusunu aldi aglamasi icin sebep bulamiyorim. bir asabilesme , istedigi olmadiginda aglamalar basladi. atak donemi midir ? yoksa 1 yas sendromu diye bir sey falan mi var ? ogle uykusunu 1 e dusurdu 2. ye kesinlikle uyumuyor. desteksiz uyudugu icin alip zorla da uyutamiyorum. ama bu aglayarak uyanmalar canimi sikmaya basladi. gunduz de 12 de uyuyup 2 givi uyaniyor . ondan da aglayarak kalkiyor. nerede yanlis yapiyorum