Senemmm11 Betulayse bizimki nerdeyse ilk 3-4 ay gürültü yapıyordu ve çok kötü kokuyordu. Kakasında renginde falan bi anormallik görmediğim için sıkıntı yapmadım hiç
Bademll_eda_ Betulayse benim oğlumda 36 günlük aynı şekilde kaka yapıyor ama kötü kokmuyor ben de ilk denk geldiğimde çok korkmuştum 😁
Aselask34 Betulayse bizimde öyleydi canım alerji çıktı diyete başladım hala devam ediyo gerçi sadece gürültü azaldı
Efekaganinannesi Betulayse olabilir o bizim o zamanlar koltukta altını değiştirken bı fırlattı bütün halı boydan boya kaka oldu şok olduk 😂😂☃️ sonra yine benim üstüme kaka yaptı annemin üstüne felan olabilir yani bu aylarda normal
Naciyedinc O aylarda benimkide gürültülü yapıyordu ama kakayı nasıl yaptığını görmediğim için fışkırıp fışkırmadığını bilmiyordum bence normaldir. Önemli olan rengi kan var mı yokmu vs bunlar canım
Tugce_simsek Normal normal canim bizde 2 ay 6 gunluguz ve aynıyız hatta çok kötü kokuyor öyle söyleyim sana
Tugce_simsek Betulayse valla ben doktor kontrolumuzde sormuştum oğlum hem mama hemde meme ile besleniyor hocam her mamadan sonra mutlaka kaka yapiyor normal mi dedim yarın bir gün de hocam kaka yapmıyor die gelirsen bu lafını hatırlatırım normal yani dedi 😃
Semanurry Betulayse bizimkide bezini açtığımızda yağıyordu gürültülü fışkıran hatta ne yalan söyliyim 3-4 kez üstümü mahvetmişti öyle söyleyeyim ☺️ Şimdi biraz daha azaldı bezini açarken biraz bekletiyorum rahatlayıp yapıyor öyle değişiyorum 🤷🏼♀️
Betulayse Aselask34 tek kaka böyle diye alerji olma ihtimali var mıdır cnm başka belirtiler de var mıydı
elifhanimm Aynıyız benimki de 3,4 defa yapar,bez açıkken denk geldiğimde alt açmayı komple batırırı gazla beraber kaka çıkardığı için gürültülü ve basınçlı oluyor,köpük bile görebilirsin. Anne sütüyle besleniyor muhtemelen?:)
Aselask34 Betulayse bizde ilk olarak yüzünde kızarıklıklar oldu sonrasında gürültülü ve mukuslu kaka günde 6 defa falan yapıyordu bağırsaklarından sürekli ses geliyordu araştırdım alerji olabileceğini düşündüm tahlil yapıldı ve süt alerjisi dendi canım