Sanırım bizim gibi gece 2 ye kadar yatmış ama 2 den sonra güne uyanarak başlamışsınızdır çünkü dolunay yine döngüsünü tamamladı ve bizim bebişlerde çok eğleniyor 🤣 ama ya biz işe giden analar babalar uykusuz sinirli agresif bi şekilde devam ediyoruz güne hadi toplanın bakalım kaç kişiyiz 🤔