Uykundan yine fedakarlık edeceksin canım ama ılık su hazırla temizleme kabı oluştur kendine. Ketılda hep ılık bir suyun olsun çaresi o. Pamukla temizle. Ben doğduğu günden beri yapıyorum ıslak mendil hala kullanmıyorum çekmecede bekliyor. Çünkü kış zamanı, yazık günah o soğuklukla çok irkiliyorlar🙄