neredenbileceksinizz Genelde gece şiddeti artan ki saat sabahın 6 sı gece 1 den beri ağlıyor. Her gün böyle sabah uyuyoruz yarasa gibiyiz. Bu kolik bi bizde mi bu kadar uzun sürüyo nasıl uykuya dalacak bu çocuk. Kafayı fırlattık belim ağrıdı
Morfrenk neredenbileceksinizz benimki sabah 7 de uyur öglen 2 de kalkar diğer sabah 7 8 e kadar ağlardı kucaktan indiremezdik, maalesef ne kadar sürdüğü nolduğu tam belli değil işte yazıldığı gibi günde 3 saat de sürmüyor
neredenbileceksinizz Morfrenk ah kuzum ah şu gazın ilacını bulsunlar parti de kursunlar oy vereyim yani. Anlamadım gitti 3 saatmiş ne 3 ü bebe 8 saat ağlıyo aralıksız 😢
neredenbileceksinizz ikizminikler amiinnn inşallah bir bebem olmadan bilmezdim. Bu kadar gazın problem olduğunu
Kusursuzhata Allah yardımcınız olsun ilaçlar etkisini azaltıyor ama kesin çare değil 3 aylık olunca azalıyor bitiyor Allahın izniyle. Hep düşünüyorum covid in bile aşısını buldular bu gaza nasıl çare bulamazlar
neredenbileceksinizz Kusursuzhata birsürü ilaç kullandım ama fayda eden olmadı ki. Masaj da fayda değil bunu illa ki çekecez galiba bi çözümü yok