Meyra1 kadın doğuma gittim dün, adetim bir gün 3 gün diğer ay 7 gün sürüyor. mesela aralıkta olmadım. Ocak başında oldum e bir de yine ocak’ın 26sında başladı. Doktor emzirdiğim için normal olduğunu söyledi muayene etti her şey yolunda👍 16 aylık kızım var benimde emzirdiğimiz için normal yani😌