İyi akşamlar öncelikle ☺️ O günlerde bizimde öyleydi çıkarıyodu hemen, ilerleyen zamanlarda hatta burnundan bile geldiği oluyodu kustuğu zaman ama şimdilerde azaldı çok şükür yine bazen geliyo burnundan oda çok yediği için. İlk zamanlarda doyduklarını anlamıyolar malesef. Geçeçi bi durum korkmayın ☺️