Pazartesi günü sezeryan oldum, salı günü eve gelip duş aldım sütüm yoktu carsamba tekrar duşa girdim akşamına göğüslerim taşacak kadar şişip sertleşti.
pompa ile çekmeye çalıştım fakat bi işe yaramadı.
bebeğin emme kuvveti çok az, benim göğüs ucum yok kapakla kullanıyorum 🤦🏻♀️ Göğüslerim taş gibi pompayla sağmama rağmen aynı şeyleri yaşayan varsa yardımcı olabilir mi