Merhaba anneler. 3.5 aya kadar emzirip+kalan sütü sağıp biberonla veriyordum. Bir gün içinde memeyi reddetmeye emmemeye başladı. Uykuluyken emzirmeyi bütün emzirme pozisyonlarında denedim işe yaramıyor. Şu an sütümü hep sağarak veriyorum. Bebeğim 4 aylık. Daha önce böyle bir şey yaşamış ve sonrasında tekrar emen bebekleriniz oldu mu?