Esra3460 Mrb güzel anneler dogum sonrasi aşırı derecede saçım dökülüyor Ne yapmaliyim oneriniz varmi.. Evin her yeri saç delirecem 😵
basaktpe12 Esra3460 neredeyse yeni annelerin derdi bu bende yaşadım yattığım yastıkta kafamı yarısı kalıyordu ben çare bulamadım malesef ama sürekli topuz yapıp gezdim çünkü yemeklerde cıkcak diye çok korkuyordum bi süre sonra geçiyor
Mickeylover Esra3460 vitaminini kullan düzenli 4-5 ay dökülüyor ben çok şey denedim ancak doktorumun dediği gibi anca 4-5 ayda azaldı ve upuzub saçlarımıcmecbur kestirdim o arada.
Morfrenk Esra3460 instagramda muhendisinoglu nun önerdiği bir şampuan var şuan adını unuttum Bi bakın isterseniz
Esra3460 basaktpe12 birde belime kadar sacim kessem mi diye dusunuyorum topuz yapip geziyorum bende vallahi napacaz bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
basaktpe12 Esra3460 benimde uzundu annem evde ucundan çok az kesti ama o süre geçene kadar topuz 🤦🏽♀️ Birde düzlestişence dökülmediğini fark ettim bi ara o aklıma geldi
Esra3460 Morfrenk sampuan gercekden cok onemli ben elidor kullaniyordum hep saclarim dokulurdu hamilelikden once kiz kardesim pantane kullan dedi onu kullandikdan sonra gecmisti…. Yeni dogum yaptim vitaminim hep gitti ondan olsa gerek
SevgiDemir Bende çok dertliyim bu saç dökülmesinden 😔 bir de covid geçirdim sanırım onunda etkisi var dökülmede 🙄 ne kullanacağımı şaşırdım