Serpil51 Simiyy evet bende onu anlamadım Nasıl ücretli olcak az önce e posta geldi de bide benim 15 GB doldu 100 GB aylık 13 TL diyor onu da anlamadım her ay 13 ödeyip 100 GB mi gelcek yoksa bir kere 100 GB gelip her ay mi para vercez
Serpil51 Mom19 benimde alan dolunca bu bildirim geldi zaten bu şey atlar önceden çıkmış app storeden açıklamalarına baktım uygulamanın ortada yazıyodu maalesef ki 15 GB doldukça yeni hesap açarım artık 😱