Rabia2 Aşırı sinirleniyorum bu cocuk uyumayınca 3 aylık ama ne aglıo ne de uyuyo sallıyorum tam dalıyo sonra hemen gözlerini açıo neden uyumuyo olabilir ya karnı tok altı temiz gazını çıkarıyo duyduğum kadarıyla eeee daha nie 🤦♀️
ipek_annesi Rabia2 aynı benim kızım Valla artık uyku diyince ağlamak istiyorum yüz kere uyanıyor ışık açma sesine bile
Rabia2 ipek_annesi olabilir netten hesaplayın belki atak haftasındadır benim ki atak haftasında ve 34 gün sürecek yazıo nasıl atak haftası oluo onu da anlamadım 🤷 🙊