Minigimiz
benim oğlum da 2 gün önce 2 yaşına bastı emzik ile uyuyor hala 🥲 doktora danıştıydım oda sorun olmadığını söylemişti. 2,5 yaşında anaokuluna başlayacak o zaman yavaş yavaş bıraktırmaya çalışacağım bende. şuan 5 aylık bi oğlum daha var ve sürekli onun emziğini alır şimdi bıraktırmaya kalksam🤔 sadece uykuya geçiş de kullanıyorsa endişelenmenize gerek yok