Merhaba kızlar bebeğim 9aylık emekliyor ve çok meraklı sürekli gözüm üstünde evde dolaplara heryere koruyucu taktık ama 2-3 gündür özellikle yattığında hafif hıtıltısı var arada duyuluyor bazen sanki balgam çıkarıcak gibi öksürüyor ve dün kahvaltıda özellikle herzaman yediği pankekini yutmakta zorlanır gibi yaptı takip ettim arada yaptı sonra yapmadı diğer zamanlarda ama içim hiç rahat değil bişey yutmuş olabilir mi Allah korusun az önce emiyordu uykusunda boğazında kaldı uyan annecim dedim hafif sırtına vurdum düzeldi sonra bilmiyorum belki vesvese yapıyorum ama annenle konuşuyodum hatta kahvaltıda boğazı acıyor galiba kızım öksürüyor dikkat et ılık bişeyler ver falan dedi ama aklıma takıldı bikere yarın doktora götürsem mi başına gelen varmı hiç yardım eder misiniz 🙁🙁