Denemek icin almistim fakat bezi kullandiktan bi süre sonra bebegimin kasıklarinda yani göbek deliginin altinda kalan kisimda kuruluk oldu.boyle burusuk parlak bi derisi oldu.gecmiyorda biraktm artk onu normal sleepy kullanyrm.sizdede böyle sorunlar oldumu.ne kullabilir bu kuruluk ve tahriş icin