[silindi] benimde bebeğim 10 günlük olduk. Gazı biraz oluyor sütüm den geçiyor sanırım ama gazını çıkarıyor. Öyle gaz yapacak şeyler de yemiyorum. Gece 2 3 oldum mu uyanıyor 6 7 ye kadar uyumuyor sonra uykuya dalıyor emziriyorum altını değiştiriyorum. Meme de uyuyor bırakınca yatırıyorum. Kırkı çıkınca düzene girer mi acaba uykusu esniyor deli gibi uykusu var ama direniyor resmen.