İyi geceler kızlar bizim kızım var 19 buçuk aylık bi kaç gündür fark ettim ki sütüm sanırım azalmış nerden biliyorsun derseniz önceden göğsümü sıktığımda hemen sütüm gelirdi kızım geceleri emdiginde alışkanlık olmuş 5 dk emip geri yatardı ama şimdi nerdeyse yarım saat emiyor ağzından cektigimde ucunda süt olurdu şimdi süt yok elimle sıkıyorum baya sonra geliyor zaten tek göğüs emziriyordum yaklaşık 17 aydır ama artık kesmek istiyorum gece uyandığın da su da versem illa emicek uykuya emerek geçiyor şimdi devam sütü felan mi kullanmalıyım nasıl yapmalıyım bilen var mi? Eşimle konuştum gece uyandığın da sen uyutmaya çalış bana verme kesicem felan dedim daha erken değil mi neden kesiyorsun diyo ama napiyim azalmış belli ki sütüm daha önce de denedim ama başarılı olamadım 🤷🏻♀️