Blackmom Hanımlar şimdi bez alacaktım da külot bezin fiyat daha uygun geldi. Şimdiye kadar cırtlı bez kullandım. Kilot bez kullanım amacı nedir ? Daha mı rahat yoksa tam tersi mi ? Alsam mı almasam mı ? Fikir öneri verir misiniz
Kk41 Blackmom Bebeğim 3 aylık eşim yanlışlıkla almış hiç memnun kalmadım hep sızdırıyor:/ bide çok bitsin diye sık sık değiştiriyorum
yaseminyaren Blackmom Kızım 6 bucuk aylik Slepy kullanıyoruz cirt cirtli ama cok lastik izi çıkartıyor ya cok rahatsızım bu durumdan bende aslinda külot beze geccem mi diye düşünüyorum. Kullanan anneler külot bezde de lastik izi cikiyormu acaba?
Dmt-01 Blackmom bez değiştirmek işkence oldugu için külot bez kullandım goon markasının gayet memnun kalmıştım ama o sırada primanın normal bezi epey indirime girmişti oyüzden ondan stokladım diye normal beze geçtim elimdeki bez bitince yine külot bez alacam ama ben memnundum yani ayakta gezerkende giydirebiliyosunuz kolaylık oluyo
basaktpe12 Ben 5ayından beri külot bez kullanıyorum şuan 11aylık hala devam oğlum diğer türlü cırtlıyı çıkarıyor ve baldırlarında iz kalıyor ben prima,molfix,sleppy hepsinden memnunum şuan sleppy kullanıyorum sızdırma pişik vs yaşamadım 🍀
Kuzey-41 basaktpe12 primanın külot bezi nasıl çok kalın degildir umarım ben prima aktif bebek kullanıyorum inceliği güzel eğer onun gibiyse külot alacagm
hunilimomm yaseminyaren ben baby turco aldım bi sefer mecburiyetten göbek kısmı iz yapıyor bacaklarda yapmıyor ki kızım bacakları tombul ama ben sevmedim daha dogrusu nasıl giydircem ger seferinde üzerini çıkartmak zor geliyor kızım da sevmiyor açıkçası sürekli giy çıkar
Momgirl yaseminyaren ya acaba sleppy de genel bi sorun mu bu ben 1 beden büyük kullandığım da bile bacakta iz yapıyor
Cnnt-melih Kış günü tüm üzerini çıkarıp külot bezi giydirmek zor olur da bebek çok hareketlendiğinde bezi bağlatmama noktasına gelince külot bez işe yarar diye düşünüyorum
yaseminyaren Umutcugunannesi Ya peki neden iz yapiyor . Mafoluyor cocugun bacaklari ya . Surekli krem suruyorum ama fayda etmiyor . Bi kac defa lastiklerini yirttim olmadı ama bu seferde hep disina çıkar 🤔
Efy Külot bez değişim açısından rahat oluyor ben gün içinde sleepy külot bez giydiriyorum gecede prima cırtlı bez külot bez gece sızdırma yapıyor kızımda
Umutcugunannesi yaseminyaren bilmiyorum bende oyle olunca bi daha kullanmadm.yani orasi a belkj bi bez koyulablr yıkanır sonra cis falan olursa
Mervee35 Blackmom ben külot bez kullandım kızımda. Hiç Bi yerinden hava almadığı için bez pişiği yaptı. Doktorum öyle dedi
Ipekhoca Blackmom bir yaş sonrasında külot bez çok rahat oluyor. Ama küçük aylar için kesinlikle cırtlı bez. Ben 1 yaşına kadar külot bez kullanmadım.
Blackmom tüm alt kısmını çıkarma kısmını düşünemedim. Kızım 10 aylık sanırım ayaklanma kaçmalar başladığında kullanmak daha mantıklı 👍🏻👍🏻
yaseminyaren Momgirl Evet bende numarayi degistirmeme ragmen hala ayni. En uygunu bu geliyor bana ve doğduğundan beri kullanıyorum 🤷♀️
Mamimomm Momgirl sleppy diger markalara gore kaliplari dar mesela sleppyde 5+ kullanydm molfix aldk bi keresinde 4 alms esim sleppyle ayni oldu
Kuzey-41 Momgirl sleepy in kalıpları baya dar zaten hiç güzel bezde değil hem sızdırıyor hemde oğlumda isilik yapti hep
Aytenkrktn Momgirl bnde kullanılıyorum ama hiç memnun değilim hem iz yapıyor hem dışına çıkıyor hiç emmiyor bez
Dilsahaykut2 Blackmom cnm kizim 9 aylik 3 aydan beri sleppy kilot bez kulaniyorum tek sorun lastik iz yapiyo bende lastikleri kopartip öyle kulaniyorum sizdirma da yapmadi şimdilik oyle devem ediyorum