Evde destek almadan diyet yapmaya sağlıklı beslenmeye karar verdik diyelim. Neler yiyorsunuz. Ben kendimden örnek vereyim kahvaltı olarak haşlanmış yumurta yeşillik peynir domates salatalık kayısı ceviz badem(evde hangisi varsa tabi hepsi olmuyor),sonra yeşil elma seviyorum,yoğurt,akşamları da haşlanmış veya yağsız kızarmış tavuk,çok mümkün olmasa da balık oluyor bazen. Siz ne yiyorsunuz? Tam diyetlik,hem de tok tutuyo dediğiniz neler var?