Karenimmm Kızlar bunları nasıl kullanıyorsunuz? Sağlıklı diye aldım ama neye nasıl kullanacağımı bilmiyorum ya. Bide kaç aylık Bebişlere kullandınız?
Thesra Karenimmm Keçiboynuzu özünü günde bir çay kaşığı kadar normal kaşıkla içiriyorum unundan ise bebek keki veya bisküvi yapıyorum yada muhallebilerinin içine kullanıyorum
Derya3434 Karenimmm Canan Karatay sağlıklı olmadığını söylemişti şeker oranından dolayı. Ben de aldım birkaç defa mama, pankek yaptım ama sevmedi tadını ben bile sevmedim yani keşke almasaydım
nilosunannesi ben yaptığım meyve püreleri ve mamaların içine katıyorum. 8 aylık kızım. bazende pirin c unu ile karıştırıp muhallebi gibi yapıyorum. bende faydalı diye biliyorum inşallah yarar bebislere
Karenimmm Thesra muhallebiyi direk keçiboynuzu unundan mı yapıyorsunuz ? Yoksa pirinç unu falan var mı içinde? Bide kaç aylık bebişiniz
Karenimmm Thesra benimki için erken galiba ya 🙄 6 ay 10 günlüğüz ben biraz daha bekliyeyim bari 😊 tşk ederim
Derya3434 Karenimmm insragramda arinlihayat var onu takip edin tahıllı pankek var tarifi orada yazıyor. Benim kızım yemedi inşallah sizin bebeğiniz yer