Hanimanne sadece mamayla besleniyodu kızım ek gıdaya geçene kadar hiç su vermedim banada herkes dedi mamadan sonra su ver yok kabız olur yok öyle yok böyle doktorum verme gerek yok dedi vermedim çok şükür bi sorun yaşamadık su verilmemesinin amacı su boş yere bebeğib midesini dolduracagı için gerekli besini alamamasıymış yani suyun zararı oldugundan değil faydası olmadığından vermeyin diyolar vermek istiyosanız verin zararı yok yani ama yinede çok vermeyin bir iki çay kaşığı yeterli olacaktr