2cocukluanne222 MomsMeteor ben instagramda en ucuz bebek ten polarli tulum aldım astronot montlar aşırı pahali kısa bi süre için o paraya yazık derim
ZeynepTlc MomsMeteor elimde 2 tane var dilerseniz sadece birer defa giydirdim ama bebegim sevmedi öyle duruyor dolabında isterseniz yarın hatırlatın resmini atayım