Vesile13 Merhaba güzel anneler ilk bbebekleri onlar birisi olarak tecrübeli annelerimiz yardımcı olurmusunuz???
Vesile13 İyi geceler bnm 9 aylık bır kızım var ve ilk defa aniden ateşi çıktı kızımın düşürüyorum sonra gene hemen gene 38 39 oluyor özelikle kulaktan ne yapayım anlamadım doktoramı götüreyim yoksa geçerim bilemedim yardımcı olursanız sevınırım
TwinsmomDA Vesile13 dün kızımda oldu ılık duş ve calpol verdim. Üzerinde de sadece atlet vardı geçti gitti çok şükür biraz uğraştırdı ama gitti
Buglemefsaamoms Vesile13 olabilir huzursuzluğu var mı peki 39 oluyorsa doktora götürün ilaç ne kullanıyorsunuz
Vesile13 Buglemefsaamoms suan 38 37 oldu ilk verdim az önce bnm anlamadığım sadec kulağinda var yüksek ateş 🤒
Vesile13 TwinsmomDA öyle mi geçmiş olsun bu saate duş mu aldırayım korkar ıyı suan çok şükür arada yukseliuor BNde beklıyorum
Vesile13 Buglemefsaamoms amin tşk ederim cnm bnm hepimize inşallah rabbim önce sağlik versın inşallah