Merhaba herkese çamaşır makinem profilo. Şimdi kurutma makinesi alıcam arçelik düşünüyorum ama çamaşır makinesinin üstüne koymam gerek başka yerim yok. Aynı markaların üst üste koyulması gerekir diye bi yazı okudum da varmı farklı markaları üst üste koyan aranızda?