Hilalkakilli benim kizimda 3 kasimda 3 ayllini dolduruyor birkac gundur bende ayni dertteyim aglio elliyle ayagiyla itio emmek istemio o bagrio ben zorla emziriyorum zorla emincede kusuyor emzik veriyorim ama cokda emen cocuk deil uykuya dalinxa atio agzindan biberen vermiyoruz sadece anne sutu niye boyle oluyor anlamiyrm ama dmeekki bu aya ozel birsey bu ins duzelirler gercekden ckk zor cunku mucadele ediyoruz resmen