Ege5159 bebeğim 3,5 aylık önce sab simplex kullandık sonra 4 kutu relactaz şuan 2 kutu biogaia kullandık ve sonuç olarak ona devam ediyoruz.Biogaia kesinlikle derim. Bir de bu üçü de farklı şeyler. Sab gaz için, relactaz laktoz inteloransı için. Bio ise bağırsak düzenleyici probiyotik