Zeynep_adem58 okurken oğlumu gördüm 13 aylık oyuncakları asla tek başına oynamaz, bensiz bir oda da durmaz, eğer ben iş yapıyorsam o bulduğu her yeri karıştırır, dağıtır en sonunda da gelip bacağıma yapışır kucağına al diye ağlar🤦♀️Okuduğum kitaplar, doktorlar bunun bir dönem olduğunu keşfetmeyi sevdiğini o yüzden böyle yaptığını söylüyor bende ya sabır diyerek bu dönemin geçmesini bekliyorum😬