3.5 ay önce nırmal dogum yaptım ve yaklasık ıkı aydır belimin sol tarafındaki kalın etim agrıyor takılıyor tutuluyor hareketlerim hep kısıtlı musluga bıle egılemıyorm gereklı muayeneler yapıldı fıtık deıl ıkı doktorda kas spazmı dedı ee sadece parol verebılıyolar emzırdıgım için ama gecmiyor 😥😥 tekrar dr gudecegım bnm gıbı olan varmı acabaa??