glcnarng Arkadaşlar 4 aylık bebeğim var evin derecesi genelde 23 24 derece bebeğimizi kat giyinmeyi sevmiyor inçe kıyafetle daha mutlu sizler evde nasıl giyindiriyorsunuz
Mervecik1 glcnarng zıbınla duruyor bazen onun dışında inçe tulum vs kalın giydirmem doğduğundan beri Eylül’de doğdu
Gunesimmmm glcnarng benim evimde 23 derece genelde ben kolsuz body üstüne tulum giydiriyorum genelde bence yeterli çok şükür hasta olmadı. Ayaklı tulumsa içine çorap giydirmiyorum
thelake glcnarng Benimki 4 buçuk aylık 1 tane kolsuz zıbın üstüne sweat bi çoraplı ince pantolon üstüne normal pantolon
Pinar35 Bzde 5 btrmk uzereyiz2kat gydriyorum cok scaklik oldugunda 1 kat brakp bi sure ozgurce takiliyo yerde donme cabalari falan hosuna gidiyo
renkliruya ben ince giydiriyorum diyordum kendime.. Neyseki tek ben değilmişim..😃 bi zıbın bi swit giydiriyorum..😃
Hzl glcnarng iki buçuk aylık benim bebegim uzun kollu zıbın bile giydirmiyorum kisa kollu zıbın üzerine de ince swit altina tek bir ince pantolon bir ince çorap bunlarin dışında asla birsey giydirmedim aksamlari corapsiz bırakıyorum yeni yeni kısa süreli cok keyif alıyor😄
Deletedmom324 Hzl coraplı yatırıyordum ben. 5 aylıgız. Ufak uyansa eller ayaklarda. Tepinmekten corapları cıkar oldu. Dedım corapsız deneyelım. Kendını uyandırıp duruyo 😂😂
nazlimm glcnarng eylul dogumluyuz bizde cok kalin gymioruz uzun kollu zibin bi tane ince sweat altinada tayt giydiriorm genelde soguk olduugunu hissedersem taytin uzeribe pijama bide yelek takiorm
Neroizm glcnarng ben genelde anvelop body ve patikli alt giydiriyorum. Gun icinde uykudan kalktiginda penye veya pazen yelek giydiriyorum sonra cikariyorum. Eger yuzu veya ensesi soguksa o zaman body uzerine tulum veya yun yelek giydiriyorum. Evimiz bizim de 22-23 derece ve oglumun ensesi terliyor kat kat giydirince.
Nilly Üç buçuk aylık. Ev 25 derece. Kolsuz zıbın, üstüne patikli tulum. Ikisi de ince pamuklu. Bazen serin olursa yelek giydiriyorum. Gece uyuturken çorapları çıkarıyorum.
taninmayananne glcnarng bizde 5Ay 17 günlüğüz sıcağı hiç sevmiyor oğlum biz be giyersek aynısını giyiyor eğer ben üşüyorsam bir ortamda bir kat fazla yok terliyorsam aynı gibi anneler hissediyor zate
Deletedmom47 glcnarng Bizde öyle 3 aylık olucağız tek kata çevirdim 2 kat giydirip kuzu postlu battaniyelere sarıyordum da artık vazgeçtim toparladı büyüdü haraket etmelere başladık birde tek kat dediğin sıcaklık ideal oluyor ayağına fazladan patik giydiriyorum ayaktan üşümesin diye o kadar🐣