Kızlar bebegım beş aylık annem memede uyutmaya alıstırma zor olur dedi ilk zamanlar oyle yapıyordum sonra bıraktım cok sukur ama sımdıde emzıge cok alıstı uykuya gecırmek ıstedıgımde hep emzık oluyor agzında bazen dalınca düşüyor agzından bazende düşünce aglıyor ne yapmam lazım emzıksız uyutmaya alıstırabılırmıyım sizce zararı varmı emzikle uyusa