archmom bizde duphalac kullanıyoruz doktor uzun vadede çözüm olur ilk zamanlarda 5 ml sonrasında 2,5 ml kullanın dediği için bu şekilde ilerliyorum ama banada ilaç kullanmak hiç mantıklı gelmiyor. Beslenmesi çok kötü durumda yemek yediremiyoruz bu sorun başladığından beri. Yemekle ilgili olabileceğine inanmıyorum farklı hiçbir şey denemedik inek sütü bile içmiyor çocuk. Haftasonu bende klozeti deneyeceğim umarım çözüm olur. Teşekkür ederim