Ayzaaaa2906 Bebeğim 7 aylık önceden gece yemeğini yer uyurdu bu son 3 gündür gece uyurken ağlıyo sallanarak uyuyo sallıyoruz ağlıyo ama öyle böyle değil hiç bir rahatsızlığı yok daha geçen gün doktora götürdüm yardım edin nolur 🥺
Paramedikelif Ayzaaaa2906 canım normalde sorunu yoksa dış zamanı bunu yapıyorlar yerleşirken de huzursuz oluyor bebekler patlarken de pik yapıyor huzursuzluk
Ayonuz Ayzaaaa2906 Diş olabilir ğenelde gece daha huysuz oluyorlar 14 aylık dişi çıkıyor aynen anlattığınız ğibi
Ayonuz Ayzaaaa2906 valla 7 aylıktı diy sancıları başladı 14 aylık artarak devvm ediyo 4 gün hiç uyumadım desem patlayınca rahatlıyorlar ama
Miraveben Ayzaaaa2906 4 ay 13 günlük asla sallamam kundak yapar yatağına koyar yüzünü örterim uyur 3 gündür kendi kendine konuşup gülüyor sinir bozucu 😂
Esmacar Miraveben kundakta alışkanlık oluyor salamak gibi geceleride mi kundaklıyosunuz tehlikeli değilmi
Cansuyum123 Miraveben sıkı kundak mi yapıyorsunuz ben battaniye ile sarıyorum eli kolu hiç durmuyor açıyor bir şekilde
Perimasali Ayzaaaa2906 kucağınıza aldığınızda susuyorsa sanırım uyumak istemiyor bebişiniz o an uykusu gelmemiş olabilirmi
Esmacar Ayzaaaa2906 diş çıkartıyor olabilir ateşine dikat edin benimde bebeğim 7 aylık aynı durumu bende yaşadım uykuya dalmakta zorlanıyordu salayarak fön sesi açarak uyutuyordum geçti çok şükür inşallah sizinkide geçecek
Miraveben Esmacar doğduğundan beri kundaklıyorum zaten sabah kadar o kundaktan eser kalmıyor hareketlenmekten ama uykuya dalarken iyi oluyor elinden kolundan dalamıyor bazen
mom-11 Ayzaaaa2906 oglum 6 ay 17 gubluk 4 gündür aynı şekilde ağlayarak uyanıyor yatiriyorum tekrar ayni. Etini koparmislar gibi. Diş oldugunu düşünüyorum bende. Ama cok yıpraniyorum ve üzülüyorum. Çünkü asla susmuyor. Dis jeli sürüyorum meme veriyorum en son çare calpol veriyorum yok yine ayni susmuyor. Ayakta uyuyorum resmen. Zaten dogdu doğalı uslu bir bebek değil ama iyice değişti huyu cok yoruluyorum ınsallah bir an önce çıkartır dişini 😏