YemreY
merhaba, benim iki çocuğumun arasında 18 ay var. Büyük oğlum kendi odasında yatıyordu. Doğum yapıp eve geldikten 2 hafta sonra büyük oğlum da sürekli yanıma gelir yatar oldu. o gün bu gün çoğu zaman benimle yatıyor (5 ay oldu doğum yapalı). Kıskanır diye de zorlamıyorum kendi odasında yatmaya. Küçük oğlum da kendi yatağında yatak odasında yanımda yatıyor.