Bilen bilir benim eşimin halası var çok yakınız samimiyiz eşimi o büyütmüş k.validem çalıştığı için herneyse bugün bize geldi dedi ki bana sen beyazları bir yıkamıyon mu yani havluları iç çamaşırları birlikte atmıyon mu dedi hayır dedim havluları ayrı iç çamaşırları ayrı yıkarım annemden öyle gördüm ki gayet mantıklı olan bence elimize yüzümüze değen şeyle afedersiniz oramıza değen şeyi bir yıkamak bana mantıklı gelmiyor onlar da öyle bir yıkıyormuş ama sorsanız çok titiz çok temiz hatta temizlik hastası seviyesinde bana da diyo öyle başa çıkamazsın bir yıka falan velhasıl siz nasıl yıkıyorsunuz?