Nazife1071
Bebekler kaçıncı Aydan Sonra oturuyor .3 buçuk aylığız. Bebe yatmaz işime yarar mı.yatınca sıkılmaya başladı.
cerenduran
bebeyatmazı ilk defa duydum. 4. aydan sonra ben destekli oturtmaya başladım kısa süreli de olsa. 5ten sonra falan istediği kadar oturttum. emzirme minderim vardı onu arkasına korunak olarak kullandım ben. ortasına oturttum sırtına da destek oldu
Aycanada
Biz kullaniyoruz bebeyatmaz severek oturuyor