Merve_Ada 22 aydır uyku nedir unutmuştum, bebeğimde öyle.. gece en az 4 kere kalkardık. Çok girişimim oldu ağlayınca dayanamadım en fazla 1 gün memesiz durdu sabahında yine verdim. Yine uykusuz bir gecenin sabahında, tamam dedim kararlıyım bu defa kesin bırakıyoruz. Pamuğun ucuna sirke , meme kokmuş değil mi annecim ,sen artık pipetle süt iç diye diye 3 gün gecirdik huysuzlanmadan. bugün 2. Haftamız🥳vee kesintisiz uykuuu 🥰 hiç travmatik olduğunu düşünmüyorum şuan ,hala sever okşar.. en büyük korkumdu çok şükür atlattım, darısı başınıza🙏