Durukusunannesii Kızlar 2 ay 7 günlük bebeğim yaklaşık 1 aya yakındır 2-3 günde bir kaka yapıyo doktor olablir sorun yok dedi biogia vereblrsin dedi ama bizim gaz problemimiz yok baktım bu ilaç gaz için yani işe yararmı veya 2-3 günde bir kaka yapması normalmi?
Yenidennn Durukusunannesii merhaba, biogia gaz için değil probiyotik bir ilaç bağışıklık için. Siz onu verin oda iyi oluyor. Kakası da normal bazen 10 günde yapar bazen 1 haftada sonra sonra düzene girecektir.
CigdeminMevasi Durukusunannesii 2-3 günde bi yapmadı gayet normal canm anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyorlar hatta. Biogaiada bağırsak düzenleyici genel olarak oyğzden verebilirsn demiştir doktorunuZ
Kk41 Durukusunannesii Nırmal benim bebeğim de 3 günde 1 yapıyordu simdim3 aylık her gün yapıyor zaman zaman değişiyor
Kader12344 Durukusunannesii Bebegımız kılo alıyor canım doktorum bana 1 aylıkken bebegım onumuzdekı aydan sonra kakası artık ıkı gunde bır olucak demıştı kılo yapıcak dedı ve yaptımıda baya yapıcak dedı 3.gunde bezını tam anlamıyla doldurmustu ve onun acılı gecmesının nedenı bagırsak ları tam anlamıyka gelışmedıgı ıcınmış o bızler gıbı degıl daha ıkınırken nası yapıcagını bılemez bu yuzden ayaklarını kendıne ceker ve korkar ıkınırken aglama sebeplerı hep bu yuzden ve ıkıncı nedenı gaz doktorum asla zeytınyagı onermedı anne suty dısında kendı ilaçları ve ası
Durukusunannesii CigdeminMevasi genellikle anne sütü veryrm ama günde 2 bilemedm 3 kere mama veryrm sütüm yetmedgi için
Yenidennn Durukusunannesii bende kullanmıştım bir sorun olmuyo yani, hergun aynı saate verirseniz daha etkili olacaktır
CigdeminMevasi Durukusunannesii normal canm endişe etme çocuk kendini kasıp ıkınıp huzursuzlanıyorsa ozamn kabız olmuş demektir aksi takdirde normal artk hergün yapmadı beklenemz🤗
Durukusunannesii CigdeminMevasi normalde hiç huysuzlanmaz normal kıvamda yapar yaptımı ama geçen kabız oldu ağlayarak yaptı bıraz yoğun kıvamlı geldi mamadan dolayı büyük ihtimalle mamayı degstrdım