Aysemerve Papatya3889 benim bebeğimin çıktı . Genetik testi verdik sonuç bekliyoruz anakara ya gitti. Sizde 3. Topuk kanında da mı çıktı
Aysemerve Kcr canım ben genetik testi sonucu bekliyorum senin gönderince de yazdım ter testi yaptırmadın işte korkuyorum
Kcr Aysemerve tamam canım inşallah çıkmaz siz neden yaptırmadınız ter testini gen testi geç çıkıyormuş ailenizde var mı hastalık akrabamısınız
Aysemerve Aylaaa evet çok şükür genetik testinde Kistik fibrozis tanımlanmamış denildi. Ter testi yaptırmadım bu yüzden