okkeseymen31 Zamanı olmadığı için burada yazılan her yoruma cevap vermiş evet. Bir yorum eksik yazıp google a sorsa daha az vakit kaybeder! Üslubum gayet yerinde, ne güzel ki okumaya, araştırmaya, bilinçlenmeye yönlendiriyorum. Önce zaten nedenini sordum. Suriyeli biri ısrarla yedir bir şey olmaz dedi diyor! Gerçekten çok mantıklı bir cevap! O zaman doktora gitmeye gerek yok ne dersiniz? Doktorun baktığı ilk hasta bizleriz değil mi? Onun hiç tecrübesi olmuyor. Neyse…