Miray4455 İyi akşamlar,sezeryan doğum yaptım 13.günüm bugün ama kanamam hala kesilmedi,normal mi? Kaç gün sürüyor ya da ortalama?🤔
ilknurgoksu Miray4455 normal tabiki 💐sezeryanı bilmiyorum ama normal doğum da benim 20 güne yakın sürmüştü daha sonra ara ara lekelenme oldu.
Papatyabeyazi Miray4455 benim tam 40 gün sürdü bir kaç gün kesildi tekrar devam etti ilk başlarda Ki kadar yoğun olmasa da sürdü devamlı
Begumcan Miray4455 Kişiden kişiye değişiyor. Ben de sezeryan oldum 3 aralıkta, bikaç gün kanamam oldu ama asıl regl 23 aralıkta başladı ve 15 gün sürdü. O zamandan beri henüz regl olmadım, bekliyorum.
Aliasaf_emel Miray4455 bende sezeryanla doğum yaptım benimde 40 gün sürdü Ondan sonra da 15 -20 gün aralıklarla ara kanamalarm devam etti ve bebeğim 5aylık bu ay yeni adet oldum 🤷
aysenur90 Aliasaf_emel aynen benimde bu şekilde oldu 5. Ay da regl oldum bir daha olmadım insan strese giriyor 🙊