Yeğenimin avuç içi yanmıştı hemen alovera sürdük iz bile kalmadı buz küplerine de koyduk öylede sürdük her gün . Benim bildiğim domuz yağı ilaç niyetine şifa için sürüldümü günah değil tam emin olmamakla beraber söylüyorum ama siz bilirsiniz .Eşim macır yengesinde var kolunu yaktığında sürmüştük izde bırakmadı yani .