OmerAlp03 Arkadaşlar sekiz aylık bebeğim için kabızlık için doktorum osmolak adında bir surup verdi kullanan arkadaslar var mı aramızda acaba?
dln97 OmerAlp03 bebeğime kullanmadım ama ben hemşireyim çalışırken veriyorduk hastalara kabızlık için evet kendimde kullandım üç gün ishal olmuştum 🤦🏻♀️