Elif112 Merhaba hanımlar bebeğim 6.5 aylık oldu, sorum şu, birkaç gündür emzirirken emzirmenin sonuna doğru göğsümün ucunu iki damağının arasına sıkıştırıp ısırıyor, kontrol ediyorum ama kabarıklık vs. fark edemedim. Bu durumu yaşayan varmı acaba ve bu bana biraz acı veriyor, huy edinmesinden korkuyorum nasıl önleyebilirim, dişi çıkınca da devam ederse daha dayanılmaz acılar çekmek istemiyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
deleted2310 Elif112 sıkıştırdığında bıraktırıp elinle kapat hayır yapma de ama sakın gülme biraz uğraştırsada sonradan alışır bilindik bir yöntem bu ve sonuç verir